המלצות
קרן יקרה ביותר,הרבה אנשים יכולים להיות מטפלים, מעטים יכולים להיות עם לב טהור, אהבה גדולה ויכולת נתינה אמיתית.
להגיע אליך לטיפול זה לא רק חוויה בריאותית אלא גם חוויה נפשית עמוקה.
העדינות והאכפתיות שלך חודרות עמוק עמוק ללב ויוצאות ממך בלב שרק רוצה לשיר.
מגיעים אלייך בכאב ויוצאים בחיזוק של תקווה, אהבה וידיעה שהחיים קטנים עלינו, אלוהים גדול עלינו, והכול יהיה בסדר.
בלי מילים והטפות את מעבירה שקט פנימי שמלווה אותנו לאורך תקופה ארוכה, ואז צריך לבוא לעוד מילוי.
אנחנו כל-כך אוהבים אותך, ומאחלים לרבים לזכות בטיפולים ממך.
משפחת בלה
כמה טוב שהכרנו אותך! הגענו אליך שנינו עם כאבי גב וצוואר ובמצב מייאש. הכרנו אותך בקבוצת מיטיבי לכת ובאותה תקופה היינו כולנו צעירים וחסונים. היה מביך לספר לך כמה השתנינו והפכנו ל"פדלאות".האור שבעיניים ובלב שלך, ההכלה והקבלה, המעשיות והמקצועיות שלך ומי שאת – כל אלה הובילו להליך החלמה וכבר לאחר שלושה שבועות לצלה לא כאב הצוואר וגם לא הברכיים וגם אצלי חל שיפור.השיחות איתך והתובנות אליהם הובלת אותי גרמו לי להפסיק לעשן! צלה ואני יישמנו את המלצותייך לשינוי בתזונה שלנו ובאורח חיינו וכאבי הגב שלי הלכו ופחתו עד שנעלמו – לחלוטין!הפכת לחלק בלתי נפרד ואהוב מחיינו. נמשיך לבוא אליך מדיי פעם כדי לשמר ולשפר את מצבנו.אוהבים ומעריכים,
ירון וצלה
ירון וצלה
קרן היקרה,קרן אור – כשמך, באמת את, קרן האור שלי. כמה טוב היה להגיע לכאן, לביתך הנעים והחם, למצוא יד רגישה, אוזן קשבת, סבלנות, רצינות ואכפתיות.בכרוניקת הכאב שלי יש רגע אחד דרמטי – הרגע שאחרי הטיפול הראשון. הרגע הזה סימן את המעבר מכאב ארוך שאין לו סוף, לכאב שהולך ודועך.תודה לך!
נועם

